Wednesday 7 October 2015

Saya sayang PG

Kat sini lecturer ajar laju gila. Antara prinsip yang aku rasa tak masuk akal kat sini ialah:
"jgn bawak buku ni, buku ni harammmm. Jangan baca depan lecturer, tapi kita nak rujuk boleh"

"Jangan bukak buku masa lecturer tengah ajar, nanti madam or sir ingat aku tengah cabar dia"

Wadehek

Tapi seriously aku lebih banyak belajar dari  PG compared to lecturer yg tinggi pangkatnya. PG tu post graduate

PG boleh terangkan 3 lecture dlm kelas yang aku tak faham habuk pun dalam masa sejam hahahha.

PG ajar je terus INGAT masuk dlm kepala. Mungkin sebab dia ajar dan demonstrate kot.

PG tak kesah aku tanya spuloh kali. PG tak kesah aku buat muka (kot) yg menunjukkan aku tak faham. Dia akan ulang sampai kitorg faham

PG baik! Ada sorang PG ni muka hensem mcm hisdustan gitu tetibe bajet kamceng masa tanda buku aku. Sembang pasal twin tower klcc tuu. Yg kelakonya dia sebut "twin tower" pun aku tak pick up apa dia sebut haha. Sleng diorg lain sikit

PG tak kesah kalau aku cakap depan2, PG muka garang, PG botak, PG muka putih2, PG hindustan, sebab diorg tak faham BM huhuhu

Saya sayang PG. Semua baik dan sangat membantu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...