Wednesday 27 June 2012

muhasabah

lately ni taktahu kenapa aku asyik fikir,

KE MANA AKU SELEPAS SPM
macam mana result SPM aku
aku dapat SCHOLARSHIP ke tak
aku dapat masuk uia ke uitm ke matrik ke oversea ke
sampai aku rasa, ada harapan ke aku nak amik medik?
sedangkan result biologi aku 78 dr dulu smpai skrg
harharhar

KADANG-KADANG

aku lupa untuk fikir,
KE MANA AKU SELEPAS AKU MATI
macam mana result IBADAH aku
timbangan baik sebelah kiri ke kanan
aku dapat masuk SYURGA ke NERAKA
ada harapan ke aku nak masuk syurga?
sedangkan dosa menyelubungi diri sepanjang masa
hmmmm




kbai.

2 comments:

  1. Tidak penting sama ada berapa lama kita hidup. Yang penting bagaimana keadaan kita semasa hidup.

    ReplyDelete
  2. betul betul betul

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...